IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Duże zmiany na forum.

Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2

Który pomysł?
Aina
60%
 60% [ 6 ]
Vida
40%
 40% [ 4 ]
Nie wiem
0%
 0% [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 10
 

AutorWiadomość
Dalian
Klasa Trzecia
avatar

Liczba postów : 57
Join date : 12/01/2014

PisanieTemat: Duże zmiany na forum.   Pią Mar 07, 2014 5:14 pm

First topic message reminder :

Jak większość userów już wie na moje rekolekcje zamykam forum. Chatbox cały czas będzie włączony, a na samym forum będą prowadzone prace remontowe. Jakie i z czym konkretnie będzie się z tym wiązało?

Po pierwsze,  zmienia się kompletnie system.  Moce pójdą w odstawkę. Niektórzy z nas powinni wiedzieć, dlaczego. Za to wejdzie coś według mnie lepszego i bardziej ogarniętego - sztuki.  Krótki opis już w encyklopedii jest, ale jak to będzie dalej wyglądało? Każda sztuka będzie miała konkretną księgę zaklęć. Ów czary będzie można kupić za expa, którego możemy zebrać m.in. na misji. Po zakupieniu trzeba będzie się ich nauczyć samemu - na lekcji, trening, czy co tam chcecie. Zaklęcia są dla każdej sztuki takie same, jednak jest szansa na wymyślanie własnych, unikalnych. Wejdzie też mana, która ułatwi MG sędziowanie zarówno misji, jak i walk.
Zaklęcia są różne od tricków do takich śmiertelnych.

Dla ucznia jest możliwe operowanie, tylko jedną sztuką. Nauczyciel ma już dwie, tak jak uczniowie ostatnich klas. Na dane zaklęcie będzie się coś innego składało, ale np. do sztuki żywiołów i tu np powietrza to głównie słowa.

Dalej, uzupełniona będzie szata graficzna encyklopedii i zostaną zrobione nowe banery.

Moce użytkowników zostaną zbanowane. Będą istniały, ale tylko w nadzwyczajnych sytuacjach będzie można ich użyć. Każdorazowe użycie mocy wtedy będzie kosztowało 25 many na 100.

Głównie tyle z modernizacji forum.. No i co wy o tym sądzicie?

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

AutorWiadomość
Amelie
Przewodnicząca Szkoły | Klasa Czwarta
avatar

Gemini Liczba postów : 470
Join date : 12/10/2013
Age : 21
Skąd : Polsza.

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Sro Mar 12, 2014 4:06 pm

Nie wiem, czy wiecie, ale niektórych kp nie będziemy edytować. Jakąś, tylko część. Pomyślę, za to nad propozycją Rudego.

_________________
Złote Pandy:
Spoiler:
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://stfrancesa.forumpolish.com/t277-amelcia
Vid Vaker
Klasa Czwarta
avatar

Liczba postów : 165
Join date : 15/12/2013

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Sro Mar 12, 2014 4:32 pm

A może jeszcze inaczej? Niech sztuki zostaną, ale tylko jako kategorie, aby można było posegregować zaklęcia i eliksiry, a te niepasujące do niczego dać do kategorii "Niestandardowe". Dlaczego uczeń miałby znać tylko jedną sztukę, skoro uczy się magii ogólnie? Może dajmy na to, dajmy kilka poziomów wtajemniczenia w sztukach?

Np.
Iluzja poz. I
Zaklęcie a
Zaklęcie b
Zaklęcie c
Zaklęcie d
itd.

Iluzja poz. II
Zaklęcie e
itd. itd.

Wtedy dajmy na to wydajemy exp na wykup nowego zaklęcia lub po uzbieraniu jego większej ilości- odblokowanie dostępu do wyższego poziomu danej sztuki. A tak, można by dać od początku dostęp do poz. I wszystkich sztuk (oczywiście nie znamy wszystkich zaklęć poziomu I każdej sztuki, tylko mamy dostęp do ich wykupienia). Nauczyciele mogliby "tworzyć" nowe czary, bądź nawet sztuki. Jeśli taki nauczyciel się zlituje, może nauczyć kogoś zaklęć z danej dziedziny. Przykładowo Inessa- nauczycielka eliksirów, miałaby na starcie opanowaną całą sztukę "Eliksiry", a na fabule z nią można by uczyć się JEJ wymyślonych eliksirów. Podobnie z Ainem, mógłby uczyć nekromancji, jako zaklęć z zakresu przywoływania (chyba przywoływanie najlepiej pasuje, a to tylko taki przykład). Oznacza to, że nauczyciel danego przedmiotu, może wymyślać zaklęcia/eliksiry/chromwieco w jakiejś sztuce, bądź w "Niestandardowych". Takie zaklęcia wymagały by lekcji z nauczycielem. Co do many, jest mi to w sumie obojętne, jednak przyznaje, ułatwi to robotę MG, ponieważ będą mogli normalnie tonować ilość rzucanych zaklęć przez gracza. I przypominam, że mana musiałaby być tylko na misjach, i to MG martwiłby się jej liczeniem.

Jest to tylko taki mój pomysł, który możecie przemyśleć, jeśli Wam się spodoba.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://stfrancesa.forumpolish.com/t387-videokasetka#4654
Rudzielec
Klasa Czwarta
avatar

Liczba postów : 91
Join date : 31/01/2014

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Sro Mar 12, 2014 4:53 pm

Tutaj już zaczyna się kombinowanie. Dlaczego? Ponieważ zmienia się zamysł forum. Zamiast łączyć sztuki z mocami, może klarownie wytłumaczyć, co jest czym? W końcu moc to coś, z czym nasze postacie się rodzą, a sztuka to coś, czego sami chcą się uczyć. To tak, jakby powiedzieć, że ktoś urodził się z niesamowitym słuchem  i - koniec kropka, nie ma przebacz - musi iść do szkoły muzycznej.

Ale podoba mi się pomysł, gdzie umówienie na fabule z nauczycielem, mogłoby rozwiązać pojawianie się z czterech liter wziętych zaklęć. Może niech każdy z nauczycieli ma obowiązek prowadzenia własnych zajęć - naturalnie offtopowych - gdzie nauczałby wybranej przez siebie sztuki? W końcu mają opanowane dwie i  mogą podzielić się ze swoją wiedzą z młodszymi.

EDIT:
To w takim wypadku jaki problem z tymi mocami? Ograniczenia ma każdy wpisane w KP, a dodatkowo jest napisane na forum, że nadużywanie może skutkować w utratę przytomności. .____.

_________________
| ograniczona aktywność na forum: 21 marca - 25 kwietnia |
| całkowita nieobecność na forum: 19 - 29 maja |
| wykonanie zamówień w avatarni: co weekend |

KP | Głos | Relacje | Avatarnia | Poszukiwania
| Aktualna fabuła - India |
Dialog | Myśli | Opis
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Selestia

avatar

Liczba postów : 40
Join date : 01/01/2014

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Sro Mar 12, 2014 6:55 pm

Vid brawa dla ciebie.
(A tak poza tym to nagrodę jakąś dla niego.)
Wspaniały pomysł jestem bardzo za tym by prowadzić lekcje offtopowe - bo więcej chętnych może być. A jeśli będą "uczyć" się tam czegoś co przyda się w misjach, albo na fabułach sami będą w nich uczęszczać. Dzięki temu klasy i sama szkoła ma sens.

Co do mocy nadal uważam, żeby ich na nowo nie ruszać. Jeśli bardzo chcecie je zmienić można wprowadzić zasady dla ludzi, którzy dopiero stworzą karty, by nie musieli się męczyć albo denerwować przez zmiany w istniejącej postaci.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Dalian
Klasa Trzecia
avatar

Liczba postów : 57
Join date : 12/01/2014

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Nie Mar 16, 2014 10:03 pm

Hej Kochani Userzy! <3
Tak, wiem że kochacie mnie i moje zmiany, ale mam dla was pewną propozycje. Otóż moja koleżanka vel Jurgen podsunęła mi/nam pewną propozycje. Jaką? Chodzi oto, że ja jako admin zrobiłabym pełną listę mocy. Byłby dokładnie rozpisane. Wy zamiast opisywać mocy wpisalibyście, tylko jej nazwę, a ograniczenia ustalone byłyby odgórnie. Ofc, wy będziecie mogli sami podsyłać swoje własne pomysły na moce. Wasze umiejętności będą, ale zostaną ograniczone - wprowadziło by to swego rodzaju balans.
To sprawi, że nie będzie tak pokrzywdzeni, a ja będę zadowolona z równości waszych mocy <3

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid Vaker
Klasa Czwarta
avatar

Liczba postów : 165
Join date : 15/12/2013

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Nie Mar 16, 2014 10:07 pm

Mi to rybka, bylebym nie stracił swoich mocy i ich sensu. Dziękuję, tyle w temacie mam do powiedzenia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://stfrancesa.forumpolish.com/t387-videokasetka#4654
Jürgen
Klasa Trzecia
avatar

Liczba postów : 10
Join date : 18/10/2013
Skąd : Z lazaretu

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Nie Mar 16, 2014 10:13 pm

Balans nie oznacza nerfienia wszystkiego co się da. Poziom powinien zostać wyrównany. Znaczy jak A ma czas trwania 3 a B 5, to końcowy powinien wynosić 4. Oczywiście powinno też być odniesienie do pozostałych mocy c:
Osobiście radziłabym wam wyrównać moce także u starych. Zmiana ma polegać na edytnięciu czasu działania i przypisania go mniej więcej wszystkim takiego samego, a nie zmianie samej formy mocy. Znaczy, że nie zrobimy tak, że teraz zamiast motylków przywołujesz bączki, a tylko edytujemy tak, by pozostała równowaga.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid Vaker
Klasa Czwarta
avatar

Liczba postów : 165
Join date : 15/12/2013

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Nie Mar 16, 2014 10:18 pm

A co z mocami, które trwają ileś-tam, bo dopiero po takim czasie są użyteczne? Tak jak w moim już jakże sławnym przypadku podwajania aspektów fizycznych? Jeśli co post mam podwojenie i dopiero po 4-5 postach jestem silny, to to też będzie obniżane? Obniżanie/Podwyższanie czasu działania nie będzie sprawiedliwe dla każdego. Warto pamiętać, że równo nie znaczy sprawiedliwie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://stfrancesa.forumpolish.com/t387-videokasetka#4654
Jürgen
Klasa Trzecia
avatar

Liczba postów : 10
Join date : 18/10/2013
Skąd : Z lazaretu

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Nie Mar 16, 2014 10:23 pm

Każda moc powinna być rozpatrywana indywidualnie. I nie koniecznie chodzi o obniżenie/podwyższenie czasu trwania, ale też można narzucić czas "regeneracji" takiej mocy @__@ Ale jeżeli twoja moc nie przekracza jakiś absurdów i nie zabijasz ludzi myślę, że zostanie w obecnej formie w jakiej jest.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid Vaker
Klasa Czwarta
avatar

Liczba postów : 165
Join date : 15/12/2013

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Nie Mar 16, 2014 10:28 pm

Ah, ok. Moje obawy zostały rozwiane. Dzięki za super podejście do sprawy. Chwała!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://stfrancesa.forumpolish.com/t387-videokasetka#4654
Amelie
Przewodnicząca Szkoły | Klasa Czwarta
avatar

Gemini Liczba postów : 470
Join date : 12/10/2013
Age : 21
Skąd : Polsza.

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Pon Mar 24, 2014 9:26 pm

Ogłaszam wszem i wobec, że bierzemy pomysł Aina. Dla nauczycieli zrobię specjalny dział, gdzie będą pracowali ze mną na temat magii, dziękuje temat zamykam.

_________________
Złote Pandy:
Spoiler:
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://stfrancesa.forumpolish.com/t277-amelcia
Dai
Sekcja Informacyjna SU | Klasa Szósta
avatar

Cancer Liczba postów : 144
Join date : 22/03/2014
Age : 25
Skąd : Kraków

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Sro Mar 26, 2014 9:09 pm

Na prawdę myślicie poważnie o tym exp'ie? Forum zamieni się w jeden wielki wyścig szczurów. Właśnie dokładnie przed chwilą pisałem o tym z kumplem odnośnie innego forum, na którym grałem swego czasu. Rywalizacja nie zawsze wprowadza pozytywną atmosferę... exp za misje, exp za walki, exp za lekcje, mam nadzieję, że się mylę i nie dosięgnie nas to, ale wszyscy zamiast skupiać się na fabule zaczną skupiać się na byciu coraz to lepszym. MG będą mieli pełne ręce roboty i trudno będzie im ze wszystkim wyrobić, a to jedynie forum, większość z nas zapewne ma jeszcze jakieś życie prywatne xD.

Nie pamiętam dokładnie od kiedy miałem w domu neta, bodajże było to koło roku 2006, może wcześniej, ale dosyć szybko zacząłem siedzieć na wszelkiego rodzaju PBF'ach, tak jako gracz, jak i MG. Ostatnio miałem prawie rok przerwy, w którym nieco pomagałem kumplom tworzyć nowe forum i tak jakoś naszło mnie w niedzielę, żeby gdzieś popisać. Spośród for, na których już grałem i mam co do nich dobre opinie wybrałem akurat to, zupełnie mi nie znane, które nie tak dawno wystartowało, nawet nie jest w pełni dopracowane pod względem fizyki gry, ponieważ zauważyłem w nim pewien potencjał, a jest nim atmosfera sprawiająca pozytywne wrażenie. Co mi się szczególnie rzuciło w oczy? Moce i nie widzę ich na plus, ale skoro już się wszyscy do nich przyzwyczaili to niech już sobie będą. Już na samym początku wprowadzają one podział pomiędzy graczami, na tych mocniejszych oraz tych słabszych, bo to chyba oczywiste, że jedne moce będą silniejsze od innych, nie będę nawet podawał przykładów.

Z tego co wyczytałem we wcześniejszych postach oraz ogólnie przeglądając różne tematy, graczom nie przeszkadza atmosfera i fizyka obecnie panująca. Ludzie się nie buntują, że jest źle wręcz przeciwnie, słyszę komentarze w stylu, "jest dobrze, a skoro jest mi tu dobrze, to może byśmy jakoś ulepszyli nasze forum?" Potrzeba pewnych modyfikacji, źle, nie tyle modyfikacji co nowych rzeczy, bo prawie każdy lubi nowości, tym bardziej jeśli uwzględniają pomysły podrzucone przez graczy. To co chcecie zrobić, o ile tylko dobrze zrozumiałem wszystkie wątki to właściwie próba całkowitej przeróbki forum, z miejsca gdzie można się odprężyć, nieco oderwać, w coś... hmmm, nawet chyba trudno byłoby już w tym momencie powiedzieć dokładnie w co. Wiadomo jednak, ze trzeba coś dodać, bo co to za forum o szkole magii... bez magii xD

Dobra koniec ze wstępem, bo już chyba mniej więcej każdy kto dotrwał do tego momentu powinien wiedzieć o co mi chodzi. Przejdę więc do mojej wizji, nie wiem czy może przyśniło mi się to w nocy, bo miałem dzisiaj koszmary xD, czy dostałem natchnienia, a może po prostu mi się nudzi i pierdzielę od rzeczy. Nie mówię, że sam to uważam za dobry pomysł... to już Wy skonfrontujecie.

Wprowadzamy masę zaklęć, nie myślę tu taj dajmy na to o 5 czarach na każdą dziedzinę, czy coś w tym stylu, ale chodzi mi o na prawdę spore ilości. Robimy listę, którą wszyscy widzą i wrzucamy na nią zaklęcia które zostaną zaakceptowane. Zaakceptowane? tak, każdy może wrzucić swój pomysł, jednak z pewnym ograniczeniem... zaklęcia będą na prawdę proste, bez mega skomplikowanych akcji, max 2-3 linijki na opis zaklęcia. Przykładowo, wytwarzamy mały płomień, od którego możemy odpalić sobie papierosa, albo potrafimy lewitować, woda zawarta w powietrzu przed nami się skrapla, tworzymy kulę świetlną, naprawiamy uszkodzony przedmiot itd. Wiem, że masa z nich powtórzy się z mocami, no ale tworząc zaklęcia, nie ważne czy wg pomysłu Aina, Vida, czy mojego z pewnością prędzej czy później natrafimy na ten sam problem, jednak do tego zaraz wrócę.

Co do klasyfikacji zaklęć... no bo jakaś musi być wprowadzona, co by się w tym wszystkim nie pogubić. Mamy już w chwili obecnej podział magii, który zupełnie nic nie wprowadza do rozgrywki. Ale to wg niego moglibyśmy posegregować zaklęcia, ew dodać jakieś nowe dziedziny, jeżeli byłoby to konieczne. Co więcej patrząc na realia ogólne, forum nie skupia się na rywalizacji, ale na pozytywnej rozgrywce, rozwijaniu socjalnym swojej postaci oraz poznawaniu różnych ciekawych osób, o czym zresztą już wcześniej wspominałem. Skoro ważna jest dla nas fabuła, robienie jakichś tam misji od czasu do czasu , a nie mordobicie i chaos, to raczej wprowadzenie ograniczenia zaklęć ze względu na wiek byłoby chyba na miejscu. Jesteśmy w wyższej klasie, mieliśmy więcej czasu, aby nauczyć się więcej zaklęć, mamy większe doświadczenie, które jest potrzebne do tworzenia bardziej skomplikowanych zaklęć, więc znamy ich więcej. Przykład:
Spoiler:
 
Przy takim układzie mamy dwa typy zaklęć, pierwsze to podstawowe w dosyć sporych ilościach, które umieją wszyscy uczniowie, którzy ukończyli daną klasę, są one stosunkowo słabe i ich siła rośnie nieznacznie z każdą wyższą klasą. Drugi typ to zaklęcia zaawansowane, a będziemy je mogli poznać na lekcjach. Są one dużo silniejsze i dają na prawdę większe możliwości. Na początku graczom z wyższych klas będzie nieco łatwiej wykonywać różne zadania, gdyż dłużej się uczyli w szkole i to chyba logiczne, jednak z czasem wyrówna się to, gdyż nawet uczniowie pierwszej klasy będą mogli poznać zaklęcia zaawansowane, jeśli tylko przyjdą na odpowiednią lekcję. Będzie też pewien profit dla graczy dłużej grających w stosunku do tych nowych, gdyż będą oni znali więcej silniejszych zaklęć. Nikt nie powinien być poszkodowany, wszyscy powinni być zadowoleni.

Dobra, teraz problem, który tak czy inaczej dostarczy pewnych problemów... zakichane moce. Prędzej czy później, nie ważne czy będziemy tworzyć zaklęcia wg mojego pomysłu, Vida, czy może Aina z pewnością się on pojawi. Widzę kilka rozwiązań, a najlepiej byłoby całkiem z nich zrezygnować, ale jak sądzę niektóre "hardkorowe koksy" by się burzyły. Przejdę może do alternatyw. Pierwsza z nich, aby osoby, którym zaklęcia pokryją się w pewnym stopniu z mocami, miały wzmocnioną siłę tychże zaklęć. Druga to aby, takie osoby mogły zmienić swoją moc, jednak to byłoby dosyć kłopotliwe, bo byłoby przy tym sporo pracy. Trzecia to zrezygnowanie ze wszystkich mocy, ale to raczej nie przejdzie. Najbardziej optymalnym rozwiązaniem byłoby chyba połączenie pierwszego i drugiego pomysłu, kto chce zmieniłby moc na nową, a reszta miałaby wzmocnione zaklęcia plus nadal to co robi ta jego moc. Miałem jeszcze czwarty pomysł, ale ucięło mi pół posta i nie pamiętam co wtedy pisałem.

Co do exp'a, bo widzę, że co niektórzy bardzo się na niego napalili. Najchętniej radziłbym całkiem zrezygnować z tego pomysłu, no ale jeżeli już koniecznie coś chcecie to mam pewien pomysł i są nim pieniądze. Zamiast exp'a dostawalibyśmy po misjach trochę hajsu, którzy moglibyśmy wydać w specjalnie utworzonym sklepie. To prawda, trzeba by było utworzyć jeszcze sklep, ale sądzę, że i tak byłoby to łatwiejszym rozwiązaniem niż całą zabawa z exp'em. Co można byłoby kupić w sklepie? Przedmioty magiczne, kiepskiej jakości pelerynkę niewidkę, latające miotły różnej jakości, eliksiry o różnych właściwościach, niektóre zwoje z zaklęciami, albo magiczne księgi pozwalające nauczyć się komuś z niskiej klasy nauczyć się jakiegoś podstawowego zaklęcia wyższego poziomu itd.

Tak jak pisałem, po prostu wpadło mi to do głowy, więc nie znaczy, że musi się Wam podobać. Przy niewielkich zmianach w mechanice forum wprowadzilibyśmy coś nowego i chyba jednocześnie ciekawego. W końcu będąc w magicznej szkole moglibyśmy czarować. Jeżeli doczytałaś/es do końca to jestem Ciebie dumny Wink Wybaczcie mi pewne powtórzenia, błędy stylistyczne i interpunkcyjne, ale byłem zmęczony.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid Vaker
Klasa Czwarta
avatar

Liczba postów : 165
Join date : 15/12/2013

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Czw Mar 27, 2014 2:50 pm

Bądź ze mnie dumny, doczytałem do końca Very Happy. Ogólnie wszystko ok, ale ogromna ilość zaklęć, uczenie się ich, spisywanie ich (kto jakie umie itp) będzie równie uciążliwe. Co do mocy- to nie jest tak, że ubersoldiery się burzą na ich usunięcie. Bardziej chodzi o to, że moce są często bezpośrednio związane z charakterem, historią, a nawet czasami i wyglądem postaci. Są w pewien sposób unikalne. Do zaklęć nie mam naprawdę nic przeciwko, byle by nie były ważniejsze od mocy. Głupio też by było, aby z walki typu "miecz + moce vs. inna broń + moce" zrobiło nam się coś w stylu zwykłej wymiany zaklęć za pomocą jakichś różdżek. Zaklęcia powinny być po prostu przydatne w życiu codziennym, nie tylko w walce. Inna sprawa- nauczanie niższych klas. Są plusy i minusy. Będziemy mogli zbalansować to, to fakt. Jednak kto będzie nadzorował to wszystko? Kto będzie patrzył- kto, kogo i czego uczy? Nie widzi mi się przeglądanie tematów, żeby zobaczyć czy ktoś po kryjomu kogoś nie uczy (mogli by to zgłaszać, ale to też będzie kłopotliwe). I rozgraniczmy jedną rzecz. Nie wszyscy grają, żeby chodzić na misje, tak samo nie wszyscy grają, żeby się seksić po kątach na fabule. System expa jest przydatny, ponieważ łatwo będzie można wycenić zaklęcia oraz ulepszenia mocy. Pieniądze... Z nimi same kłopoty. Jak zarabiać będą Ci, co nie chodzą na misje? Albo inaczej- Jak nikt nie będzie prowadził misji, co wtedy? W dodatku niektórzy mogą być fabularnie bogaci, więc będą sobie mogli wykupić pół sklepu, ot tak... Pieniądzom mówię nie. Niech sobie będzie ten spis zaklęć, kupowanie ich za expa+nauka i będzie spokój...

Jeszcze jedno. To nie tak, że hejcę Twój pomysł. Widzę w nim sporo plusów, ale też sporo minusów. Po prostu się wypowiedziałem. Mimo wszystko- Adminka już i tak zdecydowała, a temat został zamknięty. W razie jakbyś chciał na ten temat to możemy pogadać na PW/GG, bo skoro już zostało postanowione przez Amelię (i zostało zaakceptowane przez użytkowników), to już nie ma sensu raczej zmieniać :p
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://stfrancesa.forumpolish.com/t387-videokasetka#4654
Dai
Sekcja Informacyjna SU | Klasa Szósta
avatar

Cancer Liczba postów : 144
Join date : 22/03/2014
Age : 25
Skąd : Kraków

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Czw Mar 27, 2014 4:15 pm

Kto by to wszystko nadzorował? To nie takie trudne jak na pierwszy rzut oka się wydaje... No i dzięki za przypomnienie jednego z faktów, o których zapomniałem pisząc tego posta po raz drugi xD Robisz trening, piszecie po 3 posty, możecie je numerować, a na koniec mówisz o tym MG i on Ci ten trening akceptuje. Po czym możesz sobie wstawić w KP nowo nauczone zaklęcie, z linkiem, którzy będzie się odnosił do posta z akceptem od MG. Każdy sam sobie będzie pilnował zaklęć, bo to będzie w jego interesie, a nie będzie oszustów, bo aby mieć dane zaklęcie będziesz potrzebował linka do jego nauki. Nikt nie musiałby tego nadzorować xD Mówisz jak będą zdobywać kase Ci co nie będą chodzić na misje, ja mogę zapytać, jak będą zdobywać exp'a Ci co nie będą chodzić na misje ; P Co do hajsu, pisałem, że to jedynie alternatywa dla napalonych... najchętniej nie wprowadzałbym ani pieniędzy ani exp'a.

Wspominałem, że usunięcie mocy raczej się niektórym nie spodoba i na pewno się to nie przejdzie. Ale pomysł, żeby je jeszcze ulepszać, to już trochę przesada, część mocy sama w sobie jest już op i dlatego są one tonowane. Nie po to admini na początku gry karzą Ci osłabić swoje zdolności i wprowadzają ograniczenia, żeby je później znosić. Wystarczy, że trafi się jeden idiota, który stworzy postać "Lorda Voldemorta", zacznie się przez 2-3 miechy szkolić, a później powybija pół forum, bo będzie miał za to dużo exp'a -.- Standardowy książkowy przykład z fantasy, w w co trzeciej książce znajdziemy takie osoby.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Anabell Anne Mirdord
Nauczycielka Zielarstwa i Chemii
avatar

Liczba postów : 96
Join date : 21/10/2013

PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   Pią Mar 28, 2014 6:21 pm

Zacznę od pięknego wstępu... DAI NAPRAWDĘ NIE MASZ, CO ROBIĆ? Na serio ja mam trochę życia i mimo wszystko wiem, co robię oraz jak chcę mieć to zrobione. Dałam temat zamknięty to znaczy nie chcę widzieć tu oznak życia. Na przyszłość będę blokować....

Exp będzie. Nie będzie łatwe zdobycie expa. Po pierwsze chciałabym zwrócić uwagę na to, że niektóre misje mogą trwać po dwa/trzy miesiące takie żeby zdobyć zaklęcie to co dopiero mocy. Cały dyg będzie polegał na tym, że odkrycie nowej mocy będzie za bardzo długą rozgrywkę i aktywne granie na forum. Temat zamknięty koniec.
Co do ulepszeń mogę porozmawiać. Misję za exp będą, pieniążków nie. Są bogaci, biedni czyli bezsensu będzie rozporządzać to teraz.
I skończcie te niepewności, bo ja wiem jak już to zrobię. Koniec, jak ktoś napiszę to dostanie mentalnego kopa od admina. Jak chcecie porozmawiać o tym zapraszam na GG.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Duże zmiany na forum.   

Powrót do góry Go down
 
Duże zmiany na forum.
Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Kodeks klanu Audi Alteram Partem
» Prawdziwe anioły nie istnieją.
» toalety do obciągania, pudrowania noska i pijackich rozmów
» Olej Konopny
» Przerażające sekrety rządzących elit!

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Informacje :: Administracja-
Skocz do: